Tendenze di u culore|Cinque culori chjave per a primavera è l'estate 2023.1

L'agenzia di previsione di tendenza autoritariu WGSN, un capu di soluzioni di culore unitu, Coloro, hà annunziatu inseme a primavera è l'estate 2023 di cinque culori chjave, per furnisce una piastra di culore populari, cumprese: Lavanda digitale, Rossu Luscious, Blue Tranquil, Sundial, Verdigris.

nutizie (2)
01. Lavanda digitale
Colore codice 134-67-16
WGSN * s'hè unitu cù Coloro * per predichendu chì u viole torna à u mercatu in 2023 cum'è un culore chì simbulizeghja a salute fisica è mentale è u mondu digitale trascendente.
Lavanda hè senza dubbitu un tipu di purpura chjaru, è hè ancu un bellu culore, pienu di charm.

nutizie (3)
02.Luscious Red
Colore codice 010-46-36
Luscious Red cumparatu cù u rossu tradiziunale, l'affettu di l'utilizatori più prominente, cù un incantu attraente rossu attrae i cunsumatori, cù u culore per accurtà a distanza di l'utilizatori, aumenta l'entusiasmu per a cumunicazione

nutizie (4)
03.Tranquil Blue
Colore codice 114-57-24
Tranquil Blue trasmette un sensu di pace è serenità è hè utilizatu in u disignu interiore, u maquillaje d'avanguardia, a ropa di moda è più.

nutizie (5)
04.Sundial
Colore codice 028-59-26
In cunfrontu cù u giallu brillanti, Sundial aghjunghjenu un sistema di culore scuru, chì hè più vicinu à a terra è u respiru è l'appellu durabile di a natura, è hà e caratteristiche di simplicità è tranquillità.

nutizie (6)

05.Verdigris
Codice di culore 092-38-21
* Trà u blu è u verde, Verdigris hè vagamente vibrante è retro, è Coloro indica chì in u futuru, u ramu-verde evolverà in una tonalità vibrante è positiva.
* WGSN hè una autorità internaziunale di moda cù una larga gamma di influenze di moda, chì furnisce servizii di tendenza à più di 7,000 marche in u mondu sanu, chì copre i cunsumu è u mercatu, moda, bellezza, casa, elettronica di cunsumu, automobile, alimentazione è bevande, etc.
* Coloro hè un capu glubale in soluzioni di culore, cù una ricca cumpetenza di culore è tecnulugia di l'innuvazione futura di u culore, chì furnisce i marchi è e catene di fornitura cù soluzioni di culore end-to-end da a visione di i cunsumatori, u disignu creativo, a ricerca è a produzzione, a prumuzione è a vendita à u mercatu. .


Tempu di Postu: Apr-02-2022