Lotta contru à "epidemie" |Lode Nan tong LvBaJiao "Ferryman" Ge tao

U 29 di marzu, u distrettu di Tong zhou hà truvatu una persona testata positiva per l'acidu nucleicu in a prova di rutina di l'acidu nucleicu di u staffu di piantazione di verdura in serra.U distrittu di Tongzhou hà pigliatu l'azzione rapida per l'indagine di trajectoria, l'investigazione di u cuntattu strettu, u cuntrollu di u persunale, a prevenzione è u cuntrollu suciale, è a zona di cuntinimentu chjaramente delimitata, a zona di cuntrollu è a zona di prevenzione. esse realizatu finu à u 21 di marzu. Ma affettatu da l'epidemie, Nan Tong hà implementatu a gestione logistica in circuitu chjusu da u 6 d'aprile di u 2022.

Da u prugramma wechat mini dichjarà a cugliera è a caduta di l'infurmazioni di e vitture, u persunale speciale di l'unità in dumanda deve esse rispunsevule è accumpagnatu, altrimenti a liberazione ùn serà micca permessa.A pulitica di prevenzione epidemica in u periodu speciale hà purtatu parechje sfide à a produzzione è u funziunamentu di l'imprese.I veiculi non-lucale ùn osanu micca entre in Nantong, u trasportu di materie prime è prudutti finiti hè bluccatu, è a nova pulitica di cuntrollu di logistica deve esse maestrata.
À u mumentu criticu, Ge Tao di NANTONG LVBAJIAO TEXTILE CO.,LTD.vuluntariu per guidà i veiculi di trasportu.Dapoi a ripresa di u travagliu, Ge Tao hà fattu u travagliu per 14 ghjorni.Quandu hà scontru una longa fila à l'autostrada, spessu aspittava da 2 à 3 ore, sole ardente, sudatu.In più di cullà è abbandunà e vitture, mantene ancu u restu di u so travagliu in ordine.

Ge Tao piglia u compitu logisticu indipindentamente è apre u trasportu "ostruzzione intestinali", nè a paura di difficultà nè a paura di a fatigue, durante u periodu ùn hè micca accadutu un sbagliu, ùn hà micca causatu un avvenimentu di ritardu, per assicurà a pruduzzione normale è u funziunamentu.Piriudu spiciali, Ge tao bravu dedizione, travagliadori, vuluntà di esse a pruduzzione impresa è gestione di logistica "ferryman", lode per ellu!


Tempu di Postu: Mar-04-2022